Sunday, July 1, 2018

Юлска поезия


На крилата на юли летя
Бурен вятър ме носи,
Слънце гали косите ми
И ми сгрява кръвта...

В утрото рано на юли
Стъпвам леко в житата,
А очите ми – грейнали слънчогледи,
Се оглеждат в облаци сини...

И пак този вятър в душата,
Този порив свободен ме изпълва
В плътта....
                                                           24.07.2012 г.

Изпразвам главата си
от мислите,
отварям сетивата си
и дишам...

Душата ми бе в плен на суетата,
На хорски мнения и ругатни...
Сега лети, разперила крила през юли...

И дишам с всяка клетка днес,
Копнея за любов, мечти и радост, свобода,
И дишам...
                                                          24.07.2012 г.

На юлското лято в зората
Прелитат птици над мен,
Слънчогледови погледи вперили
В равнината пред теб.
                                   13.07.2012г.

No comments:

Post a Comment

Есенна поезия